نقشه یو تی ام UTM تطبیق وضع موجود ملک با سند

نقشه یو تی ام UTM تطبیق وضع موجود ملک با سند

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورتی که وضع موجود با سند ملک مغایرت داشته باشد. در نتیجه لازم است نقشه یو تی ام تطبیق وضع موجود ملک با سند ملک تهیه شود. نقشه یو تی ام UTM دو خطی را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

نقشه یو تی ام دو خطی

در صورتی که دستور تهیه نقشه یو تی ام دو خطی به افراد داده شود. ملزم به تهیه این نقشه با دقت بالا خواهند شد. در واقع ممکن است زمانی که افراد قصد ساخت و ساز در ملک خود دارند. تا آپارتمان جدیدی بنا کنند ممکن است شهرداری با توجه به مشاهده عدم تطابق ابعاد و مساحت وضع موجود و سندی مالکین را ملزم به تهیه نقشه دو خطی کنند. و یا دستور تهیه این نقشه از جانب اداره ثبت اسناد داده شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام UTM دو خطی و نقشه تطبیق وضع موجود با سند ملک لازم است. به یک فرد متخصص مراجعه نمود که این نقشه را با دقت بالایی تهیه نماید. در واقع تهیه نقشه یو تی ام تنها از عهده یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

در واقع تطبیق وضع موجود ملک با سند انجام میشود. تا معلوم شود که این اطلاعات هم خوانی دارند و یا مغایرت دارند. برای تهیه نقشه یو تی ام UTM دو خطی ابتدا نقشه یو تی ام وضع موجود تهیه میشود. و در ادامه بعد از تهیه این نقشه تطبیق وضع موجود با سند انجام می شود.

در واقع ابتدا نقشه یو تی ام UTM تهیه میشود. و برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود. در نتیجه بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود. و در نتیجه ابعاد و مساحت وضع موجود حاصل میشود. در ادامه تطبیق وضع موجود ملک با سند انجام میشود. و نقشه یو تی ام دو خطی حاصل میشود. در ادامه نقشه تهیه شده مهر و امضا میشود تا قابل ارائه به اداره ثبت اسناد باشد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما