نقشه فردیس کرج

نقشه فردیس کرج

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از جمله مواقعی که تهیه نقشه هوایی لازم است انجام شود. و به عنوان تامین دلیل ارائه داد زمانی است. که اشخاص به اختلافات ملکی بر بخورند. از جمله این اختلافات، اختلاف بر سر حدود و مرز ها و اختلافات مالکین اراضی با دولت میباشد. تهیه نقشه فردیس کرج را میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. تا در نتیجه تامین دلیلی تهیه شود. و به مراجع قضایی ارائه گردد.

تهیه نقشه هوایی

از جمله کاربرد های نقشه هوایی تهیه تامین دلیل می باشد. در واقع برای حل اختلافات ملکی می بایست مدارکی را به عنوان تامین دلیل تهیه نمود. و در اختیار مراجع قضایی قرار داد. برای مثال ممکن است حدود اربعه ملک بر روی زمین نا معلوم باشد. و به حدود ملک تعارض شود. در نتیجه برای حل این اختلافات لازم است ابتدا نقشه هوایی منطقه مورد نظر تهیه شود. در صورتی که اراضی در فردیس کرج قرار گرفته باشد. تهیه نقشه هوایی فردیس کرج برای فراهم کردن تامین دلیل لازم و ضروری میباشد. برای تهیه نقشه هوایی میتوان به یک فرد متخصص مراجعه نمود. و کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است. که می تواند تهیه نقشه هوایی فردیس کرج را با دقت بالا انجام دهد.

در ادامه بعد از تهیه نقشه هوایی مرز ها و حدود قدیمی ملک معلوم می شود. سپس با جانمایی این نقشه بر روی زمین در ادامه حدود اربعه ملک معلوم می شود. سپس نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود. و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. در نتیجه نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

تهیه نقشه هوایی

تهیه نقشه هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما