نرم افزار تفسیر عکس هوایی

نرم افزار تفسیر عکس هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی با نرم افزار های بسیار دقیق انجام می شود. تفسیر عکس های هوایی کار بسیار تخصصی می باشد. تا در نتیجه با ارائه آن به مراجع قضایی اختلافات ملکی به وجود آمده حل شود. به عنوان مثال یکی از اختلافات ملکی که به وجود می آید. اختلاف بین دولت و مالکین اراضی زراعی است. زمانی این اختلاف به وجود می آید که اراضی ملی اعلام گردد. در نتیجه لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود. و تفسیر عکس هوایی انجام شود. برای انجام تفسیر عکس هوایی می توان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

نرم افزار تفسیر عکس هوایی و تهیه گزارش

تفسیر عکس هوایی کاربرد های مختلفی در امور مختلف دارد. در واقع برای جانمایی ملک، بررسی وجود بنا، تهیه تامین دلیل و … مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مواقعی که در نهایت لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود. زمانی است که اراضی ملی اعلام شود. با ملی اعلام شدن اراضی در نتیجه لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود. در واقع ممکن است دولت به اشتباه اراضی را ملی اعلام نماید. و افراد به این رای معترض خواهند بود. در نتیجه لازم است تامین دلیلی تهیه شود. و به مراجع قضایی ارائه شود. تا اختلافات حل شود.

برای تهیه این تامین دلیل لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود و سابقه احیا در اراضی بررسی شود. برای تفسیر عکس هوایی می بایست به یک کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کرد این متخصص بعد از تهیه عکس هوایی پوشش دار گذشته سپس با استفاده از استریوسکوپ عکس هوایی را تفسیر خواهد کرد در ادامه با تشخیص سابقه احیا در اراضی گزارشی را تهیه خواهد  کرد و آن را مهر و امضا خواهد کرد تا با ارائه آن به مراجع قضایی اختلافات حل شود.

نرم افزار تفسیر عکس هوایی و تهیه گزارش

نرم افزار تفسیر عکس هوایی و تهیه گزارش

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما