تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود جهت ارائه به شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود جهت ارائه به شهرداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شهرداری برای صدور جواز ساخت مدارکی را در خواست خواهد کرد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام دو هزارم است. و این تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود جهت ارائه به شهرداری درخواست می شود. تا در نتیجه موقعیت دقیق ملک معلوم گردد. برای تهیه نقشه یو تی ام از وضع موجود ملک لازم است. به یک فرد متخصص مراجعه نمود. و کارشناس رسمی دادگستری یکی از متخصصینی است. که میتواند این نقشه را با کیفیت بالایی تهیه نماید. و با مهر و امضای خود به آن اعتبار دهد.

نقشه دو هزارم کارشناس رسمی دادگستری

پیش از آغاز هر ساخت و سازی لازم است به شهرداری مراجعه نمود. و جواز ساخت برای ملک اخذ نمود. برای اخذ این جواز لازم است نقشه یو تی ام از عرصه ملک تهیه شود.

برای انجام نقشه برداری به جهت تهیه نقشه یو تی ام از وضع موجود ملک لازم است. به یک فرد متخصص مراجعه نمود. در واقع نقشه یو تی امی که شهرداری در خواست خواهد کرد. نقشه یو تی ام یک دو هزارم میباشد. در نتیجه این نقشه با مهر و امضای متخصص آماده ارائه به شهرداری خواهد بود.

در واقع برای تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک به برای به شهرداری  میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی را انجام خواهد داد برای برداشت زمینی از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها برداشت میشود. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود و جانمایی آن بر روی نقشه یک دو هزارم انجام میشود در نتیجه تهیه نقشه یو تی ام از وضع موجود انجام میشود و مهر و امضا شده جهت ارائه به شهرداری آماده میشود.

نقشه دو هزارم کارشناس رسمی دادگستری

نقشه دو هزارم کارشناس رسمی دادگستری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما