نقشه استان البرز با کیفیت بالا

نقشه استان البرز با کیفیت بالا

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی به معنای تشخیص، شناسایی عوارض و استخراج اطلاعات و تعیین حدود بر روی عکس هوایی می باشد. انجام تفسیر عکس هوایی به تخصص و تجربه نیازمند است. و در نتیجه به جهت انجام تفسیر عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه بر داری یا امور ثبتی مراجعه نمود. کارشناس با توجه به مقیاس عکس، سال عکسبرداری، زمان عکسبرداری در نتیجه تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد.

تهیه نقشه هوایی

یکی از مواقعی که افراد نیاز به تفسیر عکس های هوایی پیدا می کنند. زمانی است که دولت اراضیشان را ملی اعلام کرده باشد. در نتیجه تهیه نقشه هوایی استان البرز نیز ضروری خواهد بود.

بر  طبق قانون تعیین تکلیف اراضی اختلافی ماده 56 افراد مجاز می باشند. که به رای دولت اعتراض نمایند. برای اینکه بتوانند این مسائل را در مراجع قضایی پیش ببرند. لازم است مدارکی به عنوان تامین دلیل فراهم شود. بنابراین انجام تفسیر عکس هوایی ضروری خواهد بود. تا در نتیجه مشخص شود اراضی ملی ویا احیا شده است.

برای انجام تفسیر عکس هوایی و یا تهیه نقشه هوایی استان البرز با کیفیت بالا لازم است. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه حداکثر اطلاعات و مستندات از عکس هوایی استخراج شود.

در حقیقت برای بررسی نوع اراضی و ثابت کردن ملی نبودن اراضی میبایست در اراضی نشانه ای از زراعی بودن اراضی پیدا شود. کارشناس عکس هوایی قدیمی را تهیه خواهد کرد. و تفسیر عکس های هوایی با کمک تجهیزات دقیق و مخصوص مانند استریوسکوپ توسط کارشناس رسمی دادگستری قابل انجام است. این کارشناس بعد از تشخیص نوع اراضی گزارشی از تفسیر عکس های هوایی تهیه و مهر و امضا میشود و به مراجع قضایی ارائه می شود و در آخر مالک اراضی خواهد توانست اراضی خود را حفظ نماید.

تهیه نقشه هوایی

تهیه نقشه هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما