نقشه کرج pdf

نقشه کرج pdf

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عکس هوایی از تمامی مناطق کشور اخذ و نگهداری می شوند. و با تفسیر و بررسی عکس هوایی می توان به اطلاعاتی از حدود اربعه ملک و عوارض موجود در ملک دست پیدا کرد. برای انجام تفسیر عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه مدرکی تهیه شود. تا با ارائه آن اختلافات به وجود آمده در مراجع قضایی حل شود.

تهیه نقشه هوایی کرج

امکان آن وجود دارد که اراضی از جانب دولت ملی اعلام شود. با ملی اعلام شدن اراضی لازم است نقشه هوایی تهیه گردد. و سابقه احیا مورد بررسی قرار بگیرد تا نوع اراضی مشخص گردد. در واقع دولت اراضی که بدون استفاده مانده اند را ملی اعلام خواهد کرد. و به سابقه احیا در اراضی توجه نمی کند. اما در صورتی که مالکین این اراضی به این  رای معترض باشند. می توانند تامین دلیلی را جهت ارائه به مراجع قضایی تهیه نمایند.

در واقع در این مواقع تهیه نقشه هوایی کرج و یا انجام تفسیر عکس هوایی ضروری خواهد بود. انجام تفسیر عکس هوایی را میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. این متخصص به جهت انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی قدیمی مربوط به ملک را تهیه خواهد کرد برای تهیه عکس هوایی مربوط به گذشته مراجعه به سازمان نقشه برداری و سازمان جغرافیایی انجام می شود و عکس هوایی پوشش دار قدیمی تهیه می شود در ادامه بعد از تهیه عکس هوایی سپس تفسیر عکس هوایی انجام می شود و با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی انجام می شود و سابقه اراضی مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع کارشناس سابقه احیا و وجود بنا را در گذشته ملک بررسی خواهد کرد تا به موات یا ملی بودن اراضی پی ببرد در آخر گزارش تفسیر عکس هوایی به مراجع قضایی برای حل اختلافات ملکی ارائه می گردد.

تهیه نقشه هوایی کرج

تهیه نقشه هوایی کرج

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما