نقشه کرج مهرشهر

نقشه کرج مهرشهر

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تنها زمانی لازم است تامین دلیلی جهت ارائه به مراجع قضایی آماده نمود. زمانی است که اختلافاتی به وجود آید. در واقع ممکن است این اختلافات بر سر حدود و مرز ها به وجود آمده باشد.

برای تهیه نقشه هوایی کرج و همچنین برای انجام تفسیر عکس هوایی به جهت تهیه تامین دلیل لازم است به یک فرد متخصص مراجعه نمود. یکی از این افرادی که می تواند این تامین دلیل را تهیه نماید. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می باشد.

تفسیر و بررسی عکس هوایی

تهیه نقشه هوایی و تفسیر عکس هوایی انجام می شود. تامین دلیلی تهیه شود. و برای حل اختلافات به مراجع قضایی اقداماتی انجام داد.

تفسیر و بررسی عکس هوایی از عهده یک فرد متخصص بر می آید. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی به خوبی می تواند عهده دار انجام این عملیات شود. و در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی با مهر و امضا این متخصص معتبر می گردد.

برای انجام تفسیر و بررسی عکس هوایی در ابتدا عکس هوایی قدیمی ملک تهیه می شود . در واقع عکس هوایی توسط سازمان نقشه برداری و جغرافیایی به صورت آرشیوی حفظ و نگهداری می شود. این سازمان ها عکس هوایی را از تمامی مناطق کشور اخذ می کنند.

بعد از خرید عکس هوایی مر بوط به موقعیت ملک در سال های گذشته در ادامه تفسیر و بررسی عکس هوایی آغاز می گردد تا در نتیجه اطلاعات لازم از عکس هوایی حاصل شود.

برای انجام تفسیر عکس هوایی از زوج عکس پوشش دار قدیمی استفاده می شود و در نتیجه با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی انجام می شود و در نتیجه اطلاعات از عکس هوایی با استفاده از استریوسکوپ استخراج می شود.

در ادامه بعد از اتمام تفسیر عکس هوایی گزارشی از تفسیر عکس هوایی تهیه می شود و در نتیجه این گزارش با مهر و امضای کارشناس معتبر می شود و به عنوان تامین دلیل قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

تفسیر و بررسی عکس هوایی

تفسیر و بررسی عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما