درخواست صدور سند مالکیت برای ملک

درخواست صدور سند مالکیت برای ملک از طرف مالک به اداره ثبت داده می شود تا مالک بتواند

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای ملک خود سند تک برگ اخذ کند.در واقع برای صدور سند مالکیت از اداره ثبت مالک باید یک

سری مدارک را تهیه کند و به اداره ثبت ارائه دهد از جمله این مدارک نقشه یو تی ام ملک می

باشد .

درخواست صدور سند مالکیت برای ملک

برای اخذ سند تک برگ لازم است نقشه یو تی ام به اداره ثبت ارائه داده شود تا اداره ثبت سند

تک برگ برای ملک صادر کند و برای تهیه نقشه یو تی ام باید موقعیت ملک مشخص باشد که اگر

موقعیت ملک مشخص بود کارشناس فقط باید نقشه یو تی ام ملک را تهیه کند و مالک برای اخذ

سند تک برگ به اداره ثبت ارائه دهد اما اگر موقعیت ملک مشخص نبود و فقط سند قدیمی از ملک

وجود داشته باشد در اینصورت باید برای تعیین موقعیت ملک ابتدا جانمایی پلاک ثبتی انجام شود

و با جانمایی پلاک ثبتی موقعیت ملک مشخص می شود.

برای انجام این کار مالک باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا اداره ثبت مراجعه

کند در این صورت کارشناس با استفاده از پلاک ثبتی و همچنین استخراج نقشه های ثبتی و تهیه

عکس های هوایی آن منطقه موقعیت دقیق ملک را مشخص میکند سپس جانمایی ملک را انجام

می دهد و همچنین کارشناس نقشه یو تی ام ملک را تهیه کرده و آن را مهر و امضا می کند در این

صورت موقعیت ملک درسیستم مختصات یو تی ام مشخص می شود و در جهان هیچ ملکی با این

مختصات وجود نخواهد داشت در واقع ملک دارای مختصات منحصر به فرد خود میشود و با ارائه این

نقشه به اداره ثبت برای ملک سند تک برگ صادر می شود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما