انجام کلیه امور وکالت مربوط به تبدیل سند

انجام کلیه امور وکالت مربوط به تبدیل سند به سند تک برگ را میتوان به فرد مخصص و آگاه به

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امور اداری و ثبتی سپرد که توانایی فراهم کردن تمامی مدارک و اسناد را داشته باشد و فردی

که تمامی این ویژگی ها را برای سپردن وکالت کلیه امور را به وی دارد کارشناس رسمی داد

گستری می باشد.

انجام کلیه امور وکالت مربوط به تبدیل سند

اسناد تک برگ اسناد رسمی امروزی هستند که اداره ثبت اسناد آن را صادر می کند و امروزه

اسناد تک برگ جایگزین اسناد قدیمی شده اند و مالکین میتوانند اسناد قدیمی خود را تعویض

نمایند و سند تک برگ اخذ کنند. اسناد قدیمی اعتبار دارند اما ویژگی های منفی ای همچون

امنیت پایین، سیستمی بودن، عدم درج اطلاعات مکانی و خوانا بودن را دارد. همین ویژگیها

سبب می شود یکسری مشکلات برای مالکین دارای سند دفترچه ای پیش بیاید. همچنین

لازم به ذکر است که برای انجام معامله ملکی در صورتی که سند ملک قدیمی باشد باید

ابتدا سند ملک تعویض گردد و سند تک برگ صادر شود و سپس معامله انجام شود.

پروسه تعویض سند قدیمی به سند تک برگ را می توان به یک فرد متخصص مانند کارشناس

رسمی دادگستری سپرد و وکالت کلی امور را به وی سپرد.

این کارشناس بعد از اینکه در خواست خود را مبنی بر تعویض سند قدیمی به سند تک برگ

را در اداره ثبت اسناد ثبت نمود سپس مدارکی همچون نقشه یو تی ام را تهیه خواهد کرد.

تهیه این نقشه به تخصص احتیاج دارد که این کارشناس تخصص تهیه این نقشه را دارد و

این متخصص با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه مختصات یو تی ام گوشه های

ملک را برداشت و سپس نقشه یو تی ام را ترسیم و چاپ خواهد نمود. وی با مهر و امضا

خود به نقشه تهیه شده اعتبار می دهد و سپس این نقشه را به اداره ثبت اسناد ارجاع

می دهد و سند تک برگ را اخذ خواهد کرد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور وکالت ملکی

انجام کلیه امور وکالت مربوط به تبدیل سند

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما