درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک از طرف مالک به اداره ثبت داده می شود تا

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مالک بتواند برای ملک خود سند تک برگ اخذ کند در واقع برای صدور سند مالکیت از اداره ثبت

مالک باید یکسری مدارک را تهیه کند و به اداره ثبت ارائه دهد از جمله این مدارک نقشه یو

تی ام ملک می باشد .

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

برای اخذ سند تک برگ لازم است نقشه یو تی ام به اداره ثبت ارائه داده شود تا اداره ثبت

سند تک برگ برای ملک صادر کند و برای تهیه نقشه یو تی ام باید موقعیت ملک مشخص

باشد که اگر موقعیت ملک مشخص بود کارشناس فقط باید نقشه یو تی ام ملک را تهیه

کند و مالک برای اخذ سند تک برگ به اداره ثبت ارائه دهد اما اگر موقعیت ملک مشخص

نبود و فقط سند قدیمی از ملک وجود داشته باشد در این صورت باید برای تعیین موقعیت

ملک ابتدا جانمایی پلاک ثبتی انجام شود و با جانمایی پلاک ثبتی موقعیت ملک مشخص

می شود.

برای انجام این کار مالک باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا اداره ثبت

مراجعه کند دراین صورت کارشناس با استفاده از پلاک ثبتی و همچنین استخراج نقشه

های ثبتی و تهیه عکس های هوایی آن منطقه موقعیت دقیق ملک را مشخص می کند

سپس جانمایی ملک را انجام می دهد و همچنین کارشناس نقشه ی یو تی ام ملک را

تهیه کرده وآن را مهر و امضا می کند در این صورت موقعیت ملک در سیستم مختصات

یو تی ام مشخص می شود و درجهان هیچ ملکی با این مختصات وجود نخواهد داشت

در واقع ملک دارای مختصات منحصر به فرد خود می شود و با ارائه این نقشه به اداره

ثبت برای ملک سند تک برگ صادر می شود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما