درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک از طرف مالک به اداره ثبت انجام می شود در واقع

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اگر مالکی بخواهد برای ملک خود سند تک برگ اخذ کند باید به اداره ثبت مراجعه کرده و در

خواست صدور سند تک برگ را بدهد و اداره ثبت از مالک یکسری مدارک میخواهد که مالک

باید آن ها را تهیه کند و به اداره ثبت ارائه دهد که یکی از مدارکی که مالک باید تهیه کند

نقشه یو تی ام ملک می باشد.

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

مالک برای اینکه موقعیت دقیق ملک خود را بدست بیاورد باید نقشه یو تی ام ملک خود را

تهیه کند و باتهیه آن و ارائه نقشه به اداره ثبت میتواند سند تک برگ برای ملک خود دریافت

کند.

برای این کار مالک باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه

کند که فردی قابل اعتماد و  متخصص میباشد که مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری

نقشه برداری یا امور ثبتی به نقشه یو تی ام تهیه شده اعتبار می دهد.

کارشناس با بررسی مدارک مالکیت ملک موقعیت ملک را مشخص می کند و با استفاده از

تجهیزات لازم نقشه یو تی ام ملک را تهیه می کند.

روش تهیه نقشه یو تی ام به این صورت میباشد که کارشناس با استفاده ازجی پی اس دو

فرکانسه مختصات گوشه های ملک را برداشت کرده و مختصات ملک را به صورت سیستم

مختصات یو تی ام بدست می آورد و سپس نقشه یو تی ام ملک را ترسیم کرده و سپس

آن را مهر و امضا می کند،با تهیه این نقشه ملک مختصات منحصر به فرد خود را دارد و در

جهان هیچ ملکی را با این مختصات نمیتوان پیدا کرد و در نتیجه مالک با ارائه نقشه یو تی

ام ملک به اداره ثبت می تواند سند تک برگ برای ملک خود دریافت کند.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما